Levertijd 1-2 werkdagen

Gratis verzending

Winkelwagen

0 Producten
€0,00

Bekijken
Nog véél meer hoesjes te koop in onze winkels in Delft, Rijswijk en Zoetermeer

Veel gestelde vragen (FAQ)

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, u betaalt in onze webshop geen verzendkosten voor bestellingen die geleverd worden in Nederland. Voor bestellingen die geleverd moeten worden in Belgie vragen we een toeslag van 4 euro.

Hoe verzenden jullie de telefoonhoesjes?

De telefoonhoesjes worden als brievenbuspost verstuurd. Dit houdt in dat u niet thuis hoeft te wachten om het pakketje aan te nemen. Uw bestelling wordt door de brievenbus geleverd.

Wanneer wordt mijn telefoonhoesje bezorgd?

Brievenbuspost, besteld voor 16:30 uur en afleveradres in Nederland:

Maandag voor 16:30 uur besteld Dinsdag geleverd
Dinsdag voor 16:30 uur besteld Woensdag geleverd
Woensdag voor 16:30 uur besteld Donderdag geleverd
Donderdag voor 16:30 uur besteld Vrijdag geleverd
Vrijdag voor 16:30 uur besteld Zaterdaggeleverd
Zaterdag voor 16:30 uur besteld Dinsdag geleverd
Zondag voor 16:30 uur besteld Dinsdag geleverd

PostNL levert geen post meer op maandag.

LET OP: Er kan wel eens een vertraging in de levering zitten door toedoen van PostNL.

Alle bestellingen naar Belgie hebben een langere levertijd, dit kan wel eens meer dan 4 werkdagen duren.

Ik heb mijn telefoonhoesje nog niet ontvangen, wat nu?

Indien u uw telefoonhoesje na 1 werkdag nog niet heeft ontvangen, controleert u dan a.ub. in uw bestelling het adres en de postcode juist zijn.
Mocht het zo zijn dat u een fout heeft gemaakt in de postcode dan kan het een vertraging oplopen bij PostNL.

Mocht uw adresgegevens kloppen en heeft u na 2 werkdagen nog steeds geen hoesje ontvangen? Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag.

Krijg ik echt een screenprotector gratis erbij?

Ja dat klopt, per bestelling krijgt u 1 screenprotector t.w.v. 5 euro van ons cadeau. Deze screenprotector voegen wij automatisch toe aan uw bestelling. screenprotector erbij.

U kunt bij het bestelproces ook een opmerking voor ons achterlaten.

Ik heb een verkeerd telefoonhoesje geleverd gekregen, wat moet ik doen?

U kunt ons retourformulier downloaden en aangeven op het formulier dat u een verkeerd hoesje heeft ontvangen. Vult u a.u.b. het hele formulier zo zorgvuldig mogelijk in. Wij zullen direct actie ondernemen zodra we het retourproduct hebben ontvangen.

Mijn telefoonhoesje is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

Neemt u a.u.b. contact op met de klantenservice of stuur ons een email. Wij zullen u dan vragen om wat foto's en zullen met een passende oplossing voor uw komen.

Mijn telefoonhoesje is nu al stuk, wat nu?

Neemt u a.u.b. contact op met de klantenservice of stuur ons een email. Wij zullen u dan vragen om wat foto's en zullen met een passende oplossing voor uw komen.

Laatste Nieuws
DJ Tony Star laat iPhone repareren

Afgelopen week hadden we bezoek van Tony Wyczynski (ook wel bekend als DJ Tony Star of Sterretje uit het programma OhOh Cherso).

Lees meer
Webwinkel van de maand!

Telefoonhoesjes-Paradise.nl is webwinkel van de maand!

Lees meer
Powered by Lightspeed